måndag 22 december 2008

Mera Julpyssel

Jahapp, juletiden är här!
Det betyder en massa pyssel och rim. Fasst den här julen är nog ganska lugn i jämförelse med hur det brukar vara.
Till syster blev det smycken, vi får se om hon kan /vill ha dem. Så här kan det iallafall se ut när jag pysslar...

Och så här kan det se ut när man dekorerat en smyckesask med guldspray...
Det enda jag inte lyckats med än är mammas julklapp. Jag hade tänkt att måla nåt, men jag kan inte komma på vad. Men vi ses ändå inte så hon kunde vänta till januari sa hon :)

Blir bara jag, far min och hans fru som firar jul ihop. Resten är spridda på allehanda andra ställen, vilket också bidragit till mindre julklappsinköp! Skönt skönt, mindre bidragande till konsumtionssamhället... Fast jag måste säga att jag känner mig lite generad över mina inköp, två av dem är elektriska prylar! Ajsing bajsing! Jag brukar inte vara den som köper sånt, men men. Jag hoppas de blir glada!
Julsmycke till mig själv! Vitt hjärta och röda pärlor.
GOD JUL!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Luuul! Hoppas du får en bra lul med guldfingrar och räkor :)

catice sa...

Luuuuulkräftor!!!

Anonym sa...

Kräftor! Äh allt som är i vattnet är... blött ;P Lul på dig!

Alex sa...

Men Kattis - du har alltid haft gyllne fingrar - visste du inte det?

Ha en god jul med alla ni tre stycken!

/alex