fredag 24 oktober 2008

Utmaning

Jag blev utmanad av Tant mysan på följande:berätta sju saker om dig, det kan vara både alldagliga och knäppa. Så här kommer sju saker om mig:

1. Jag är teaterpedagog men jag är urusel på att jonglera!

2. Mina störta idoler är farfar och pappa.

3. Ibland blir jag ruskigt sugen på citronfromage så då gör jag en hel skål och det slutar oftast i att jag äter upp den helt själv.

4. Jag ritar ofta på mina händer och andra ställen, men jag har än så länge inte tänkt tatuera mig.

5. Jag tror alltid att jag snart ska få åka utomlands, men har inte gjort det sen jag slutade gymnasiet.

6. Jag längtar efter kärlek jämt!

7. Ikväll ska jag klä ut mig till Morticia i familjen Addams! :)

Jag utmanar följande personer:

Alex

Elin

Perny

och

Katrina

Jag hade inte så många fler bloggvänner och utmana.... :P

(Andra bloggare som är intresserad av att anta utmaningen är förstås också välkomna!)
Här nedan hittar ni reglerna.Reglerna är följande:* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh härligt att du antog utmaningen! :-)
Hihi hoppas morticia hade kul ikväll! *kram*

Elin sa...

Hej katt, jag hoppas att jag inte ställde till nåt i går om du ville ta dig in i kostymförrådet. Min feberhjärna hade nog inte full koll på läget. Men eftersom pensionärsgruppen och min vikarie fanns i huset så fanns det ju folk att låna nyckel av. Hoppas det gick bra. Kram kram.