fredag 31 oktober 2008

Det började med ett rött läppstift

Det hela började med ett rött läppstift som fick mig att göra en liten munstudie. Jag fick genast gensvar på min fina lilla studie och begäran om att jag måste ta med andra kroppsdelar också. Dagens fråga blev då vilken kroppsdel som kunde vara intressant att studera.

Jag gillar att anta nya utmaningar. Så när Elin utmanade mig i något så galet som en navelstudie så måste jag ju bara anta det... Detta innebär alltså inte att jag suttit och pillat mig extra djupt i naveln... inte heller att jag tittat på mitt navelludd i lupp... Jag har inte navelskådat som man säger heller... För jag tycker inte min navel är särskillt spännande faktiskt. Det sa jag också till Elin när hon kom med förslaget på navel studie "hmm naveln... undras hur det ska göras spännande..."?
Hon kom förståss med förslaget att jag skulle pilla in en ärta. Men jag menar hur orginellt är det egentligen... Jag tänkte det vore roligt om min navel kunde få lite mer liv.

Så här mina kära vänner kommer Nadja -navelflickan!
Bli inte rädda för henne, hon är precis lika rädd för er!





Varning till känsliga tittare!!!
I detta inlägg förekommer naken hud...























































Jasså var det bara du! Hmpff!

7 kommentarer:

Elin sa...

Lysande!!

Elin sa...

Fast jag vill faktiskt försvara mig lite, i mina ögon ÄR det ändå rätt ovanligt att ha en ärta i naveln. Vad jag kan minnas har jag aldrig nånsin haft det. Har du?

Perny sa...

Underbart!

Såg lite trumpen ut på några av bilderna :D

Emanuel Blume sa...

En mer uttrycksfull navel har jag aldrig navelskådat! Förresten; smaka på den här:

Att berätta cyniska dumheter enligt fabulösa, groteska historier? Inte jag! Kanske låtsas man några ord på Q... Rafflande sentenser tordes utan vidare xenofober yttra: "Zorro åtrår, ÄLSKAR öl".

Elin sa...

Kattis, nu måste du snart blogga nytt, tänk på mig som fortfarande är feberdäckad och behöver lite underhållning...

catice sa...

Hehe tack för kommentarerna, det tyder ju på att inte ni springer förfärade härifrån iallafall. Men det trodde jag ju inte heller om er... ;)

Elin, hur orginellt det än kan låta så tycker jag att det ungefär lika spännande som piercing. :P Men jag kanske både skulle ha målat och stoppat in en ärta. Hon har ju ändå hartänder ser det ut som... :D

Emanuel, Underbart! Av någon anledning så är det oerhört lätt att avsluta med öl! Fint flöde fick du också... min blev så hackig. Får se om jag visar den eller försöker klura lite till.

Emanuel Blume sa...

Kattis: Den blev INTE hackig, den du skrev! Jag tappade hakan totalt... Om man inte visste att det var en a-ö-text hade man nog aldig gissat det.