söndag 19 oktober 2008

Dagens fråga

Vill du kunna läsa någon annans tankar?

5 kommentarer:

Perny sa...

Svårt att säga. Ibland så, men oftast inte. Om jag tänker på mina egna tankar och hur störda dom kan vara från tillfälle till tillfälle, helt utan anledning. OM någon skulle råka tjuvlyssna på dom helt plötsligt så skulle dom få en konstig bild av mig eller bli sårade helt utan anledning och om andra har något liknande tankeprocedur så skulle jag inte vilja höra det :D

Elin sa...

Hej Katto! Vad roligt att du börjat blogga. Jag skulle vilja läsa mina egna tankar, just nu är det förvirrat. Tur att det är höstlov om en vecka.

Emanuel Blume sa...

Nej förs sjuttsingen! Med tanke på hur mycket konstigt man tänker själv skulle det ju bli helt galet som man kunde läsa andras tankar av samma tokighetsgrad!

Elin sa...

Jag slängde också in en länk, hoppas det är ok.

catice sa...

Hmm... jag har valt att inte kommentera dagens fråga... varför kanske ni undrar? För att jag vet att ni ändå kan läsa mina tankar ;)