söndag 15 februari 2009

Jag är inte död

Jag bara lever väldigt mycket just nu...
Så jag kommer inte tillbaka med buller o bång, men antar iallafall två utmaningar :)


Här kommer den första... Alla som läser och inte gjort utmaningarna kan känna sig träffade att anta dem :) eller låta bli... välj själva!

Utmaning nummer 1 av Alex

ANGEL

RULES:1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.2. For each question, press the next button to get your answer.3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.


IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY? I am Ahab (Mastodon)

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF? Fred (Imperiet)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL? Somebody told me (the Killers)

HOW DO YOU FEEL TODAY? Living joy (Don't stop moving)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE? Stress im kopf (Welle erdball)

WHAT'S YOUR MOTTO? caballaland (Severed heads)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU? Nothing else matters (Metallica)WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU? Djupa dennis korvkalas (50 hertz)

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN? Victor Jara (Mikael Wiehe)

WHAT IS 2 + 2? Made in heaven (Queen)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND? Graycoated morning (David & the citizens)

WHAT IS YOUR LIFE STORY? SOS (Abba)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP? In the ghetto (Nick Cave & the bad seeds)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE? This is the day (Cranberries)

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING? The fellowship of the ring (Howard shore)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL? Poison girl (Him)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST? Tricky (Broken homes)

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR? 40 ft (Franz ferdinand)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET? Paralyzed (Cardigans)

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW? Quackerz (a duck)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS? En flik av himmlen (Mikael Wiehe)

WHAT WILL YOU POST THIS AS? Angel (Type o negative)


Utmaning nr 2 fick jag av Kattis


Detta skulle man göra:
Öppna den sjätte katalogen i sina bilder
Publicera sjätte bilden i den mappen (och skriv nåt om bilden har jag sett andra som blitt utmanad skriva)
Utmana tre andra (o berätta för dem detta)!


Haha jaha, det blev en bild från sommaren 2007, jag har åkt till Köping för att träffa lite polare. Jag o min vän Tony går upp på bondgårdsberget och tittar på solnedgången, dricker öl och det dyker upp fler folk under tiden vi sitter där, plötsligt dyker detta gäng upp och alla är fulla glada och ungefär i 20års åldern. Jag känner egentligen ingen av dem, men killen i rosa är en exakt kopia av sin äldre bror som jag umgicks med när jag bodde i Köping. Var ju bara tvungen att föreviga hans nuna för det :) För övrigt var det en riktigt mysig kväll och man kunde höra musiken från en festival på andra sidan stan, gick till och med att urskilja att det var min vän Olli som sjöng :)

3 kommentarer:

Elin sa...

Kattis! Du är tillbaka!!!

catice sa...

Haha Ja som ni har väntat! :)

Anonym sa...

Hej, jag har en utmaning rörande mat åt dig på min blogg! Se om vi har samma smak...
Fatima